Toch is hij er
Afgelopen april wilde ik het nog niet. Ik was er gewoon nog niet klaar voor. Maar de tijd tikt verder en het werd tijd om onder ogen te zien dat hij er toch echt moest komen. Niet voor mij, maar voor jou. Net zoals ik dankbaar gebruik maak van andermans nieuwsbrieven, hoop ik ook dat jij dankbaar gebruik gaat maken van mijn nieuwsbrief.
.
Overspoeld met informatie
We worden overspoeld met informatie, met name via social media. Een uitkomst, maar ook doodvermoeiend. En in die wirwar van alle berichten lees ik dan af en toe dat er een nieuwe blog is verschenen die ik heel graag wil lezen. Alleen komt dat vaak op dat moment niet uit en tja…dan vergeet ik het dus. Herkenbaar? Op zo’n moment vind ik een geheugensteuntje wel fijn.
.
Nooit meer missen van een blog
Dat geheugensteuntje in de vorm van een nieuwsbrief is dan ideaal. Nooit meer het vergeten of zelfs het missen van een blog waar ik zo geïnteresseerd in ben. Terwijl ik daar zelf zo blij mee ben vroeg ik mij af of ik jou dat ook gun. Het antwoord is eenvoudig: natuurlijk gun ik jou dat ook! En daarmee was voor mij het doel van een nieuwsbrief duidelijk.
.
Meteen in actie komen
Ik heb meteen contact opgenomen met een bedrijf dat ervaring heeft met het ontwerpen en implementeren van nieuwsbrieven. Het was volop zomerweer en terwijl de meeste mensen aan het relaxen waren, werd het uiterlijk van mijn nieuwsbrief ontworpen. Met een resultaat waar ik heel blij van word en waarvan ik hoop dat jij er ook heel blij van wordt als je hem ontvangt.
.
Elkaar helpen
Bij deze wil ik graag André bedanken van Pluimers Media voor zijn hulp. Zodat ik jou weer kan helpen herinneren dat er een nieuwe blog online staat. Heerlijk toch als we elkaar zo kunnen helpen. Nieuwsgierig geworden naar mijn nieuwsbrief en wat ik te bloggen heb? Schrijf je dan in voor de S-Toure nieuwsbrief.
.
Een S-Toure (stoere) groet,