Wat je aan mij hebt als vertellende copywriter

Afbeelding bij de tekst over de vertellende copywriter.


Nee joh, ik heb geen (vertellende ) copywriter nodig. Ik kan mijn eigen teksten zelf wel schrijven. Tenslotte weet ik het beste wat ik wil vertellen en hoe ik het moet vertellen. Zo moeilijk kan het niet zijn.

Met regelmaat hoor ik iemand dit zeggen. Stiekem moet ik altijd een beetje lachen en wens ik diegene veel succes. Als ik als vertellende copywriter al worstel met de vragen als: wie ben ik als vertellende copywriter? Wat wil ik bereiken? Wie zijn mijn klanten? En hoe laat ik dat blijken uit mijn tekst zonder andere lezers af te stoten? Hoe kan het dan dat het voor jou niet moeilijk is?

.

Het schrijven van een nieuwe tekst

Ik had mij voorgenomen om een nieuwe tekst te schrijven voor mijn website. Het was een wirwar aan gedachten, vragen, losse, nietszeggende zinnen in mijn hoofd. Waarom is het zo moeilijk om dát op papier te vertellen wat je graag wilt vertellen? Met de juiste toon en het juiste gevoel. Dit is precies waar het mij om gaat. Waarom ik doe wat ik doe.

 

Oké, ik snap je. Laten we kennismaken.

.

Voor welke ondernemers schrijf ik

Ik schrijf teksten die het verhaal vertellen van creatieve ondernemers, ondernemers die de waarde zien van goed geschreven teksten, ondernemers die verder willen groeien en niet bang zijn om hulp te vragen.  De ondernemers die kunnen vertellen als de besten, maar hun verhaal niet op papier krijgen zoals zij dat willen.

.

Ik ben zo’n ondernemer. Help mij.

.

Je worstelt met jouw tekst

Jij vertelt met passie, enthousiasme en twinkelende ogen wie je bent.  Alleen heb je geen idee hoe je dat op papier moet overbrengen. Jouw verhaal verliest zijn glans, zijn enthousiasme en wordt een opsomming van wat jij doet of gedaan hebt. Je worstelt met wat je wilt bereiken met je tekst. Welke informatie wel van belang is en welke eigenlijk overbodig. Je wilt een tekst waarin je jezelf herkent, die zijn doel bereikt én die jouw enthousiasme draagt.

 

Ik ben dat worstelen zat. Laten we praten.

.

Wat je hebt aan mij als vertellende copywriter

Dan ben ik misschien de persoon waar jij enthousiast van wordt. Met passie, enthousiasme en liefde zet ik jouw verhaal om naar een mooie, passend geschreven tekst. Passend bij jouw doelgroep en passend bij jou. Een tekst die jouw verhaal vertelt, jouw passie en enthousiasme draagt. Waarbij je ogen gaan twinkelen als je het leest. Omdat dít het verhaal is dat jij wilt vertellen aan jouw doelgroep.

Daarom ben ik een vertellende copywriter.

Ik wil dat jij mijn tekst schrijft.