Een bedrijfsnaam die stond voor dat wat ik belangrijk vond.

Afbeelding ter illustratie van de pagina Over S-Tour.

.

Ik wilde een bedrijfsnaam die stond voor dat wat ik belangrijk vond en die aansloot bij wat ik ging doen: ondernemers ondersteunen met hun sociale media. Ik heb weken op mijn bedrijfsnaam zitten ploeteren, alles rationeel benadert en tot in detail uitgedacht. Het werd uiteindelijk de bedrijfsnaam S-Tour (Stoer). Dit was in 2014.

.

Een bedrijfsnaam die vertelt wie ik ben

Inmiddels zijn we heel wat jaartjes verder, heb ik heel veel gedaan en veel over mijzelf geleerd. En wat blijkt? S-Tour staat niet alleen voor wat ik belangrijk vind. Mijn bedrijfsnaam vertelt zelfs wie ik ben en wat mijn kernwaarden zijn. Dat wat ik bedacht had was eigenlijk wie ik ben, wat ik toen nog niet op deze manier voelde.

.

Zo zouden teksten moeten zijn

Zo zou het eigenlijk met teksten moeten zijn. Niet dat wat wij bedenken te moeten vertellen aan iedereen. Om onszelf, ons bedrijf of onze voorstelling te verkopen. Ik denk dat wij onszelf, ons bedrijf of onze voorstelling pas verkopen door te vertellen wie wij voelen te zijn.

.

Eigenlijk is het heel eenvoudig

Klinkt misschien ongrijpbaar of te spiritueel. Eigenlijk is het heel eenvoudig. In een gesprek zie ik vaak een passie, enthousiasme en flikkering in de ogen als het gaat over de persoon zelf, zijn bedrijf of een voorstelling. Het wordt verteld op een manier waarbij mijn aandacht niet verslapt.

.

De tekst laat niks zien van passie

Dat enthousiasme, die passie en die interessante manier van vertellen mis ik vaak in een geschreven tekst. Die tekst vertelt wat ik als lezer moet weten, probeert mij te overtuigen om over te gaan tot koop of om samen zaken te doen. Die tekst voldoet aan de geschreven regels, maar laat niks zien van die passie.

.

Wat maakt jou of jouw bedrijf uniek

Terwijl het juist die passie, de oprechtheid en het enthousiasme waarmee je iets vertelt mij aantrekt. Dat is voor mij datgene wat jou, jouw voorstelling of jouw (productie)bedrijf uniek maakt. En dat is precies waar ik jou als copywriter mee kan helpen. Jouw verhaal vertalen naar een tekst die precies bij jou past.

.

Ondernemers ondersteunen met hun teksten

Ondernemers ondersteunen met hun sociale media dat doe ik niet meer. Ik ondersteun ondernemers in hun teksten. Om te laten zien wie zij daadwerkelijk zijn, zodat hun doelgroep aangetrokken wordt. Verleid wordt om meer te weten te komen over jou, jouw voorstelling of jouw (productie)bedrijf.

.

Oh, ik zou het bijna vergeten. Ben je nieuwsgierig geworden wat de naam S-Tour (Stoer) over mij zegt? Lees dan gerust hier even verder .

Een S-Toure (stoere) groet,

.

De foto’s van Esmeralda zijn gemaakt door Henry Faber van Henry Faber Photography
Deze website is tot stand gekomen in samenwerking met Anne Mulder